نشانه عشق:

وقتی که به کودکی می گویی دوستت دارم،می گوید:اگرراست میگی بستنی برایم بخر!این سخن نشان میدهد که بچه هاهم به خوبی میدانندکه دوستی وعشق،علامت ونشانه داردونشانه آن عمل واقدام است.ماهم اگرامام زمان(ع)رادوست داریم،بایددست به کارشویم وبه دستورهای خداوند که اهل بیت علیهم السلام برای ماآورده اند،عمل کنیم وبه خواسته های آنها تن دهیم.وجودنازنین آن حضرت هم فرموده است:«فلیعمل کل امرءمنکم بما یقرب به من محبتنا .یتجنب مایدنیه من کراهتنا وسخطنا؛پس هریک ازشمابایدکاری کنید که وی رابه محبت ودوستی ما نزدیکترسازدوازآنچه خوشایندمانیست وباعث کراهت وخشم ماست دوری گزیند»اگرمنتظراوهستی بایداقدامی داشته باشی عملی انجام دهی؛چون که انتظارفرج خود،عمل است بلکه «افضل الاعمال انتطارالفرج»است.

امام صادق(ع)فرمودند:«من سران یکون من اصحاب القائم فالینتظرولیعمل بالورع ومحاسن الاخلاق وهومنتطر» هرکسی دوست داردازاصحاب قائم باشد،منتظربماندوتقواپیشه کندوبه محاسن اخلاق پای بندباشدودرهمان حال انتظاربکشد.»

 

اگرباآمدن آفتاب ازخواب بیدارشویم،نمازمان قضاست... 

          

بیداری پیش ازآفتاب ارزشمنداست،والّاباآمدن آفتاب همگان بیدارند...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :ادامه مطلب